2022-07-29 11:26:48

Administratorė - pardavimų asistentė

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Gaunamos informacijos administravimas, koordinavimas ir kontrolė,
- Biuro veiklos užtikrinimas,
- Pagalba vystant aktyvius ir pasyvius pardavimus.

Reikalavimai

- Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas,
- Raštvedybos ir biuro darbo išmanymas,
- Puikūs darbo kompiuteriu ir pagrindinėmis MS Office programomis įgūdžiai.
- Geras užsienio kalbų (anglų - privaloma) mokėjimas,
- Panašaus darbo patirtis, iniciatyvumas, organizaciniai sugebėjimai, gebėjimas priimti savarankiškus, adekvačius situacijai sprendimus.

Įmonė siūlo

- Nuolatinį darbą dinamiškoje bendrovėje,
- Įstatymuose numatytas socialines garantijas,
- Draugišką darbo aplinką ir kt.

Gyvenimo aprašymą, išsamų CV ir rekomendacinius laiškus (jei yra), būtinai nurodant pageidaujamą gauti mėnesinį atlyginimą, siųsti per
CVMARKET sistemą