2022-07-29 11:26:48

Administratorė

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Personalo dokumentų valdymas, rengimas, administravimas ir archyvavimas (darbuotojų atrankų administravimas, priėmimas, atleidimas, sutarčių rengimas, komandiruočių forminimas ir kita);
- Dokumentų archyvavimas, registravimas, sutarčių su tiekėjais ir klientais administravimas;;
- Bendrosios biuro tvarkos užtikrinimas ir aprūpinimas darbo priemonėmis;
- Marketinginių priemonių užsakymas ir koordinavimas;
- Darbų saugos dokumentų priežiūra;
- Korespondencijos, skambučių ir kitos informacijos valdymas;
- Vidinių renginių įmonėje organizavimas;
- Svečių ir klientų priėmimas.

Reikalavimai

- Aukštasis išsilavinimas;
- Kompiuterinis raštingumas (labai geros MS Office žinios, darbas Excel, Word ir kt. programomis);
- Nemažesnė nei 2 m. biuro administravimo srityje;
- Darbo etikos, raštvedybos ir dokumentų rengimo taisyklių puikios žinios;
- Puikios lietuvių, anglų ir rusų kalbos žinios;
- Kruopštumas, atsakingumas, sąžiningumas ir draugiškumas.

Įmonė siūlo

- Profesinių įgūdžių tobulinimą, mokymus;
- Konkurencingą atkyginimą;
- Draugišką kolektyvą;
- Karjeros galimybes.



Informuosime tik atrinktus kandidatus.