2022-07-29 11:26:48

Administratorė - personalo vadybininkė (-as)

CVMarket.lt klientas
1800 - 1927 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Sklandus biuro veiklos planavimas ir organizavimas, korespondencijos srautų valdymas;
  • Vadovo deleguotų užduočių vykdymas, pagalba kolegoms ir svečių pasitikimas;
  • Dokumentų ir raštų rengimas, administravimas;
  • Darbuotojų priėmimas, atleidimas, darbo laiko apskaitos ir kitų personalo administravimo funkcijų užtikrinimas;
  • Darbas su personalo apskaitos programa.

Reikalavimai

  • Įmonės biuro veiklos organizavimo, administracinio darbo ar personalo administravimo patirtis;
  • Raštvedybos bei dokumentų valdymo patirtis;
  • Geras anglų kalbos mokėjimas žodžiu ir raštu (ne žemesniu nei B1 lygiu);
  • Kompiuterinis raštingumas (MS Office programos), ypatingai geri darbo įgūdžiai su Excel programa;
  • Kruopštumas, atsakingumas, paslaugumas ir greita orientacija;
  • Puikūs laiko planavimo ir organizaciniai įgūdžiai;
  • Vairuotojo pažymėjimas (nes įmonė įsikūrusi Aukštuosiuose Paneriuose).

Įmonė siūlo

  • Atsakingą ir įdomų darbą stabilioje ir ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje;
  • Dinamišką darbo aplinką;
  • Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes, įvairius kursus ir mokymus;
  • Darbo užmokestį 1927€/mėn. neatskaičius mokesčių;
  • Įvairias papildomas naudas;
  • Galimybę inicijuoti ir įgyvendinti idėjas.

 

 

Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame. Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su ANCOR Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje ancor.lt/en/privacy-policy/).