
Administratoriaus padėjėjo(os) - vertėjo(-os)
Darbo aprašymas
- biuro veiklos organizavimas;
- įmonės dokumentacijos rengimas, tvarkymas bei archyvavimas;
- skambučių priėmimas, nukreipimas bei korespondencijos tvarkymas;
- svečių priėmimas;
- administracinių dokumentų vertimas iš/į anglų iš/į lietuvių kalbą.
Reikalavimai
- aukštasis išsilavinimas vadybos/administravimo ar ekonomikos srityje;
- ne mažesnė kaip 1 metų darbo pagal specialybę patirtis (patirtis administravimo srityje – privalumas);
- puikios lietuvių ir anglų kalbų žinios (tiek žodžiu, tiek raštu);
- labai geros rusų kalbos žinios;
- raštvedybos taisyklių išmanymas;
- darbo planavimo ir organizavimo įgūdžiai;
- komunikabilumas, iniciatyvumas, kūrybiškumas;
- labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- vairuotojo pažymėjimas (B kategorija).
Įmonė siūlo
- dinamišką darbą didelėje įmonėje;
- puikias profesinio tobulėjimo galimybes ir geras darbo sąlygas;
- konkurencingą atlyginimą.
Papildoma informacija
Susidomėjusius pasiūlymu savo gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką su prierašu
„padėjėjas“ prašome siųsti el. paštu personalas@iae.lt iki 2011 m. rugpjūčio 5 d. Tel. pasiteirauti (8 386) 28087.
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Ignalinos AE eksploatacijos nutraukimo veikla yra bendrai finansuojama Europos Sąjungos