• Biuro veiklos organizavimas ir sklandaus darbo užtikrinimas
• Korespondencijos administravimas, dokumentų ruošimas ir tvarkymas
• Pirminės apskaitos dokumentų tvarkymas
• Įvairios informacijos paieška bei sisteminimas
• Pagalba kolegoms rengiant dokumentaciją
• Kitos administracinės ir organizacinės užduotys.
• Aukštasis išsilavinimas
• Raštvedybos taisyklių išmanymas ir jų taikymas
• Geri anglų kalbos įgūdžiai
• Puikūs darbo su pagrindinėmis MS Office programomis įgūdžiai
• Vairuotojo pažymėjimas
• Privalumas:patirtis darbuotojų saugos ir sveikatos srityje.
• Iššūkius ir dinamišką darbą
• Puikų kolektyvą ir darbinę atmosferą
• Patrauklų atlyginimą bei priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų
• Profesinį tobulėjimą ir karjeros galimybes.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.