- Biuro veiklos organizavimas ir priežiūra;
- Korespondencijos, siuntų, skambučių ir kitos informacijos valdymas;
- Reikiamų priemonių užsakymas;
- Darbas su buhalterine apskaitos programa (užsakymų suvedimas, PVM sąskaitų faktūrų išrašymas, prekių priėmimo-perdavimo aktų rašymas ir kt.)
- Klientų poreikio analizė;
- Vykdyti kitas vadovų ir pardavimų vadybininkų pavestas užduotis.
- Aukštasis išsilavinimas;
- Administracinio darbo patirtis;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Word, Excel);
- Geros raštvedybos žinios;
- Sklandi lietuvių kalba bei geros anglų kalbos žinios;
- Geri organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
- Dalykinio etiketo išmanymas bei gebėjimas maloniai bendrauti;
- Greita orientacija ir mokėti vienu metu valdyti didelį informacijos kiekį;
- Atidumas detalėms, pastabumas, kruopštumas.
- Visos socialinės garantijos ir visos darbui reikalingos priemonės;
- Draugiškas kolektyvas;
- Galimybė tobulinti savo žinias.
Lauksime Jūsų gyvenimo aprašymo (CV) per CVMARKET sistemą.
Jūsų asmens duomenų konfidencialumą garantuojame.
Kviesime susitikti tik geriausiai mūsų lūkesčius atitinkančius kandidatus.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.