2022-07-29 11:26:48

Administratorius (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Šiam darbui mes ieškome žmogaus, norinčio tapti "mes-komanda" sistemos dalimi, išsiskirti savo kruopštumu, darbštumu, savarankiškumu ir nepriekaištingais administraciniais gabumais. Naujos darbo priemonės ir jauki kėdė jau laukia šeimininko - komandos nario Administratoriaus (-ės) pareigoms užimti.
 
Mūsų klientė - jau 15 metų gyvuojanti tarptautinė įmonė, teikianti  pastolių nuomos, surinkimo, projektavimo paslaugas įvairių tipų statiniams, laivams bei rezervuarams. Puikus aptarnavimas yra šios įmonės stiprybė, tad iš Tavęs taip pat tikimės, kad savo sklandžia komunikacija telefonu ir laiškais užtikrinsi aukštą klientų pasitenkinimą.

Reikalavimai

Šiame darbe Tu būsi atsakingas už: 
  • Bendravimą su esamais klientais ir naujų klientų paiešką;
  • Nesudėtingų 2D brėžinių parengimą;
  • Pirminių apskaitos dokumentų apskaitą (pirkimų bei pardavimų sąskaitų suvedimą į Excel programą);
  • Atsiskaitymų kontrolę. 
Mes tikimės, kad Tu:
  • Vadovaujiesi principu "į darbą žiūriu atsakingai";
  • Turi Autocad arba Draftside programų naudojimo įgūdžių (privalumas);
  • Kalbi anglų kalba;
  • Išsiskiri tokiomis asmeninėmis savybėmis kaip kruopštumas, darbštumas, iniciatyvumas bei savarankiškumas. 
 
Mes Tau siūlome
  • Nuolatinį darbą draugiškoje vokiečių kapitalo įmonėje kartu su patyrusiu vadovu.
  • Profesinio tobulėjimo galimybes.
Mėnesinis atlyginimas (neto): nuo 500 eur. iki 700 eur.

 Jei Tau taip pat patinka vokiška tvarka, tradicijos, pritaikomos darbo vietoje, laukiame Tavo CV!

Kandidatuokite siųsdami savo CV per sistemą arba tiesiogiai, nurodytu el. paštu: job.7fgea eta soprana.recruitee.com Jei turite klausimų dėl šios ar panašių darbo pozicijų, skambinkite telefonu +370 636 01096, Natalja.