2022-07-29 11:26:48

Administratorius (-ė) - pardavimų vadovo asistentas (-ė)

CVMarket.lt klientas
1258 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

- Raštvedybos organizavimas, dokumentų apipavidalinimas ir apdorojimas;
- Įmonės dokumentacijos tvarkymas (raštų, užklausimų, pretenzijų ir pan.) rengimas ir teikimas, sutarčių registracija bei talpinimas serveryje;
- Įvairios informacijos paieška bei sisteminimas, ataskaitų rengimas;
- Pagalbiniai apskaitos darbai (duomenų administravimas);
- Biuro veiklos ir tvarkos, bendrųjų personalo reikalų administravimas;
- Svečių priėmimas ir koordinavimas, bendravimas su įmonės klientais;
- Kanceliarinių bei maisto prekių užsakymas, pirkimas, koordinavimas;
- Korespondencijos tvarkymas;
- Geros atmosferos biure palaikymas;
- Asistavimas pardavimų vadovei bei jos pavestų užduočių vykdymas.

Reikalavimai

- Panašaus darbo patirtis;
- Aukštasis išsilavinimas;
- Taisyklingas lietuvių kalbos raštingumas;
- Puikūs darbo kompiuteriu gebėjimai (MS Windows, MS Office);
- Raštvedybos žinios;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai;
- Puikūs planavimo ir prioritetų nustatymo gebėjimai;
- Puikus verslo etiketo ir protokolo išmanymas;
- Organizuotumas ir iniciatyvumas;
- Greita orientacija;
- Punktualumas, paslaugumas, atidumas, kruopštumas, atsakingumas;
- Dėmesingumas reikšmingoms smulkmenoms.

Įmonė siūlo

- Siūlome galimybę pakelti savo kompetenciją ir sugebėjimus dirbant su mūsų patyrusia profesionalų komanda;
- Jauną ir ambicingą kolektyvą, kuris automatiškai garantuoja gerą atmosferą darbo vietoje;
- Darbo vietą miesto centre ant Tauro kalno prestižiniame verslo centre su terasa ant stogo. Esant norui, galima dirbti ir gamtoje :)