Būsite atsakinga (-as) už įmonės korespondencijos administravimą (laiškų /siuntų priėmimą ir išsiuntimą);
Užsakinėsite kanceliarines ir kitas buitines prekes, stebėsite jų poreikį;
Sisteminsite klientų ir tiekėjų sutartis elektronine ir popierine forma;
Padėsite administruoti bendrus biuro reikalus;
Padėsite tvarkyti personalo dokumentus;
Talpinsite ir administruosite darbuotojų paieškos skelbimus;
Tvarkysite elektroninių ir popierinių dokumentų archyvus.
Reikalavimai
Sėkminga biuro administratorės (-iaus) /personalo vadybininkės (-o) patirtis;
Geri darbo MS Office (Word ir Excel) paketu įgūdžiai ir geras raštvedybos reikalavimų išmanymas;
Aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas.
Kalbos:
Lietuvių kalba – įgudęs vartotojas (rašymas, kalbėjimas);
Rusų kalba – pažengęs vartotojas (supratimas, kalbėjimas);
Anglų kalba - pažengęs vartotojas (supratimas, kalbėjimas).
Įmonė siūlo
Draugišką ir šaunią komandą ir „no stress“ atmosferą;
Profesinį tobulėjimą personalo reikalų tvarkymo srityje;
Bendrų kompetencijų mokymus ir dažnus motyvacinius renginius;
Darbo pradžia, pabaiga nuo 8.00 iki 17.00 val. (nuo I iki V), per savaitę: 40 val.
Darbo vieta: Draugystės g. 21, Kaunas
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.