2022-07-29 11:26:48

Administratorius

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Pirminių personalo dokumentų rengimas ir administravimas;
- Naujų darbuotojų supažindinimas su įmonės vidinėmis tvarkomis ir darbų saugos reikalavimais;
- Darbo laiko apskaita;
- Įvairių ataskaitų ruošimas;
- Korespondencijos ir dokumentų registracija bei administravimas;
- Informacijos suvedimas į kompiuterines programos;
- Informacijos sklaida skyriams;
- Pagalba vadovui.

Reikalavimai

- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas.
- Panašaus darbo patirtis (ne mažiau 1 metai).
- Personalo administravimo, darbo laiko apskaitos bei raštvedybos taisyklių išmanymas.
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint).
- Komandiškumas, malonus bendravimas ir diplomatija.
- Kruopštumas ir dėmesys detalėms.
- Savarankiškumas ir iniciatyvumas.
- Gebėjimas dirbti su dideliu informacijos kiekiu ir greitas darbo tempas.
- Anglų kalbos žinios būtų didelis privalumas.