• Sąskaitų faktūrų, krovinio dokumentų išrašymas;
• Darbas su duomenų baze;
• Klientų atsiskaitymų kontrolė;
• Klientų aptarnavimas (užsakymų priėmimas, sąskaitų faktūrų bei krovinio dokumentų išrašymas; informavimas apie darbų atlikimo terminus ir pan.);
• Pagalba buhalterei ir logistikos vadybininkei;
• Deklaravimas VMI.
Reikalavimai
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo/ pardavimų srityje;
• Gebėjimas lengvai bendrauti anglų kalba;
• Gebėjimas greitai reaguoti ir efektyviai valdyti informaciją;
• Ypatingas atidumas, kruopštumas, komunikabilumas, malonus bendravimas su klientais bei kolegomis.
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Privalumai:
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo/ pardavimų srityje;
• Darbo patirtis su buhalterine Agnum programa;
• Gebėjimas bendrauti rusų kalba žodžiu ir raštu;
• Darbo B2B patirtis.
Asmeninės savybės dirbant šį darbą
• Komunikabilumas, orientacija į tikslus, gebėjimas koncentruotis į detales, tikslumas, atsparumas stresui.
Įmonė siūlo
Darbą pilnu etatu;
Karjeros galimybes su motyvuojančią atlygio sistemą;
Visas socialines garantijas;
Įdomų bei atsakingą darbą draugiškame kolektyve.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.