Darbo aprašymas
Sąskaitų faktūrų išrašymo proceso vykdymas, koordinavimas;
Likučių derinimas su įmonės klientais;
Sutarčių sisteminimas;
Atsakomybė už atliktų darbų tikslumą ir terminus;
Pagalba kolegoms ir kitos vyr.buhalterės pavestos užduotys.
Likučių derinimas su įmonės klientais;
Sutarčių sisteminimas;
Atsakomybė už atliktų darbų tikslumą ir terminus;
Pagalba kolegoms ir kitos vyr.buhalterės pavestos užduotys.
Reikalavimai
Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas ekonomikos, finansų valdymo srityje;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai MS Office (Excel, Word);
Geros rusų kalbos žinios, anglų kalbos žinios (privalumas);
Puikūs bendravimo įgūdžiai, lankstumas, atsakingumas, kruopštumas, greita reakcija, analitinis loginis mąstymas;
Darbo patirtis su apskaitos programa Navision (privalumas).
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai MS Office (Excel, Word);
Geros rusų kalbos žinios, anglų kalbos žinios (privalumas);
Puikūs bendravimo įgūdžiai, lankstumas, atsakingumas, kruopštumas, greita reakcija, analitinis loginis mąstymas;
Darbo patirtis su apskaitos programa Navision (privalumas).
Įmonė siūlo
Galimybę realizuoti save kaip kruopščią, atidžią bei sąžiningą asmenybę tvarkant pirminius apskaitos dokumentus;
Ugdyti analitinio mąstymo įgūdžius;
Pritaikyti turimą polinkį skaičiams ir pagilinti turimas žinias dirbant didelėje kompanijoje, bei prisidedant prie jos plėtros;
Galimybę tobulinti profesinius įgūdžius apskaitos srityje.
Ugdyti analitinio mąstymo įgūdžius;
Pritaikyti turimą polinkį skaičiams ir pagilinti turimas žinias dirbant didelėje kompanijoje, bei prisidedant prie jos plėtros;
Galimybę tobulinti profesinius įgūdžius apskaitos srityje.