- Biuro priežiūra, reikiamų priemonių užtikrinimas, pirkimų organizavimas;
- Skambučių administravimas;
- Organizacinio, administracinio pobūdžio pagalba įmonės darbuotojams, vadovui kasdieniniuose darbuose;
- Įmonės dokumentų ir korespondencijos tvarkymas;
- Sąskaitų išrašymas ir registravimas, pirminių buhalterinių dokumentų įvedimas į programą;
- Darbas su apskaitos programa Rivilė;
- Užsakymų ir sutarčių administravimas;
- Informacijos srautų valdymas, archyvavimas ir paskirstymas;
- Personalo dokumentų tvarkymas;
- Kita biuro veikla.
- Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas;
- Panašaus darbo patirtis bent 1 metai;
- Puikūs organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
- Greita orientacija ir imlumas informacijai, gebėjimas valdyti ir paskirstyti informacijos srautus;
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai MS Office paketas (ypatingai MS Excel);
- Darbo patirtis su apskaitos programa Rivilė – privalumas;
- Atsakingumas, orientacija į rezultatą;
- Raštvedybos taisyklių išmanymas;
- Patirtis su personalo dokumentais.
Įdomų ir dinamišką darbą sparčiai augančioje kompanijoje;
Atlyginimą, atitinkantį veiklos rezultatus;
Geras darbo sąlygas ir draugišką kolektyvą;
Profesinio tobulėjimo galimybes.
Dėkojame visiems susidomėjusiems. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.