Darbo aprašymas
Dokumentų apskaitos grupės (iki 10 darbuotojų) darbo procesų koordinavimas;
Pirminių dokumentų registravimas verslo valdymo programoje;
Atliktų užsakymų valdymas;
Sąskaitų klientams pateikimas, savalaikio atsiskaitymo kontrolė;
Periodinių ataskaitų vadovams rengimas;
Aktyvus dalyvavimas tobulinant veiklos procesus skyriuje.
Pirminių dokumentų registravimas verslo valdymo programoje;
Atliktų užsakymų valdymas;
Sąskaitų klientams pateikimas, savalaikio atsiskaitymo kontrolė;
Periodinių ataskaitų vadovams rengimas;
Aktyvus dalyvavimas tobulinant veiklos procesus skyriuje.
Reikalavimai
Aukštasis universitetinis arba neuniversitetinis buhalterinės apskaitos, audito, finansų ar ekonominis išsilavinimas;
Ne mažesnė nei 3 metų darbo patirtis finansinės apskaitos srityje, su dideliais duomenų kiekiais;
Mokesčius reglamentuojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų žinios;
Analitinis mąstymas, gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, iniciatyvumas;
Puikios anglų kalbos žinios.
Ne mažesnė nei 3 metų darbo patirtis finansinės apskaitos srityje, su dideliais duomenų kiekiais;
Mokesčius reglamentuojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų žinios;
Analitinis mąstymas, gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, iniciatyvumas;
Puikios anglų kalbos žinios.
Įmonė siūlo
Įdomų, atsakingą darbą stiprioje, šiuolaikiškoje įmonėje;
Geras darbo sąlygas;
Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes;
Draugišką kolektyvą;
Kompetenciją atitinkantį atlyginimą.
Geras darbo sąlygas;
Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes;
Draugišką kolektyvą;
Kompetenciją atitinkantį atlyginimą.