• Pagrindinė užduotis - turinio koregavimas, suvedimas, administravimas ir analizė.
• Lankytojų konsultavimas su portalo naudojimu susijusiais klausimais.
• Darbas su vidine CRM sistema.
• Puikios lietuvių kalbos žinios (nepriekaištingas gramatikos išmanymas).
• Puikios anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu).
• Geras kompiuterinis raštingumas, mokėjimas naudotis technologijomis, greitas jų perpratimas.
• Kandidatas turi domėtis ir pats būti aktyvus socialinių medijų naudotojas.
• Svarbu - galimybė dirbti I-IV nuo 8:00 iki 17:00, V nuo 8:00 iki 16:00.
• Darbą šveicariško kapitalo įmonėje – esame vieni iš lyderių Baltijos šalyse bei priklausome didžiausiam darbo portalų tinklui pasaulyje.
• Tarptautinę, tarpkultūrinę darbo aplinką, kurioje galėsite tobulėti ir augti kaip specialistas.
• Modernų biurą, šiuolaikišką darbo aplinką.
• Darbą draugiškų ir profesionalių kolegų komandoje.
Laukiame Jūsų CV!
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.