• Klientų aptarnavimas vadovaujantis Toyota pardavimo procesu
• Naujų klientų paieška, poreikių išsiaiškinimas, konsultavimas
• Ryšių su esamais klientais palaikymas
• Pardavimo dokumentų (pasiūlymų, sutarčių, sąskaitų) ruošimas, valdymas
Reikalavimai
• Darbo patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse
• Aukštasis išsilavinimas
• Puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai
• Automobilių rinkos išmanymas (būtų privalumas)
• Gerai mokėti anglų ir rusų kalbas
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai
• Vairuotojo pažymėjimas
Asmeninės savybės:
• Orientacija į rezultatą
• Aktyvumas
• Atsakingas savarankiškumas
• Pozityvumas
Įmonė siūlo
• Galimybių ir iššūkių kupiną darbą aukščiausius kokybės standartus keliančioje profesionalų komandoje
• Galimybes realizuoti asmeninį ir profesinį potencialą
• Profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybes
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.