Automobilių servisų tinklo Lietuvoje veiklos koordinavimas;
Detalių tiekimo ir pardavimo procesų priežiūra siekiant nustatytų tikslų;
Santykių su gamintoju palaikymas siekiant užtikrinti palankias bendradarbiavimo sąlygas;
Reikiamos techninės bazės užtikrinimas;
Darbuotojų techninės kompetencijos palaikymo užtikrinimas;
Nuolatinis bendradarbiavimas ir pagalba servisų komandoms klientų aptarnavimo klausimais;
Rūpinimasis klientų lojalumo didinimu ir išlaikymu;
Serviso paslaugų rinkos galimybių analizė ir galimybių išnaudojimo užtikrinimas.
Reikalavimai
Tikimės, kad Jūs:
Bent 5 metus sėkmingai darbavotės analogiškoje arba panašioje srityje;
Suprantate serviso veiklos vertės grandinę bei puikiai orientuojatės konkurencinėje aplinkoje;
Turite aukštąjį techninį / vadybinį išsilavinimą;
Esate orientuotas (-a) į rezultatus ir sugebate pasiekti užsibrėžtą tikslą;
Galite pasigirti puikiais planavimo, analizės bei derybiniais įgūdžiais;
Kalbate, skaitote ir rašote anglų ir rusų kalboms.
Įmonė siūlo
Pasitikėjimu grįstą kompanijos kultūrą ir visas sąlygas tikslams siekti;
Galimybę dirbti su Premium klasės ženklo produktais;
Atsakomybę ir savarankiškumą įgyvendinant ambicingas užduotis;
Palaikančią ir bendro tikslo siekiančią komandą;
Užtikrintas darbo sąlygas ir papildomą motyvacinį paketą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.