Lengvųjų automobilių autoserviso darbo planavimas ir organizavimas;
Serviso efektyvumo didinimas, procesų analizė, jų tobulinimas;
Įmonės iškeltų tikslų įgyvendinimas ir kontrolė;
Bendravimas su klientais, užsakymų priėmimas telefonu, laiko vizitui paskyrimas, jų konsultavimas, reikalingos informacijos suteikimas;
Automobilių priėmimas ir pakaitinių išdavimas klientams;
Serviso dokumentų paruošimas, automobilių gedimų nustatymas;
Kokybiško klientų aptarnavimo užtikrinimas;
Atsakomybė už atliekamų darbų kokybę;
Vadovavimas komandai, darbų paskirstymas pavaldiems darbuotojams;
Naujų klientų paieška.
Reikalavimai
Aukštasis arba aukštesnysis techninis išsilavinimas;
Ne mažesnė nei 3 metų panašaus darbo patirtis;
Gebėjimas paskirstyti užduotis ir kontroliuoti jų vykdymą;
Klientų aptarnavimo patirtis;
Geri anglų ir rusų kalbų įgūdžiai;
Pozityvumas, komunikabilumas, atsakingumas, savarankiškumas ir sugebėjimas valdyti stresines situacijas;
Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Patrauklų darbo užmokestį ir priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
Geras darbo sąlygas ir visas soc. garantijas;
Įdomų darbą draugiškame kolektyve;
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.