Profesionalus serviso klientų aptarnavimas: konsultavimas, klientų automobilių priėmimas ir atidavimas.
Darbų kainų ir apimčių derinimas su klientais telefonu ir elektroniniu paštu;
Automobilio apžiūra, priėmimo/atidavimo dokumentų įforminimas, remonto sąmatų sudarymas. PVM sąskaitų – faktūrų išrašymas. Darbas kasos aparatu;
Darbų paskirstymas serviso personalui, atliktų darbų kokybės kontrolė.
Bendravimas su tiekėjais;
Probleminių situcijų sprendimas;
Grįžtamojo ryšio su klientais valdymas.
Tvarkos ir švaros priežiūra serviso patalpose.
Reikalavimai
Patirtis transporto priežiūros/remonto/remonto organizavimo srityje;
Techninis išsilavinimas;
Pardavimų arba darbo su klientais patirtis (privalumas);
Organizaciniai ir komunikaciniai įgūdžiai;
Aktyvumas, atsakingumas, stipri orientacija į darbo rezultatą
B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
Geras anglų ir rusų kalbų mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
Visas darbui reikalingas priemones;
Socialines garantijas;
Atlyginimą, priklausantį nuo kompetencijos bei darbo rezultatų.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.