- Serviso klientų priėmimas, konsultavimas automobilio gedimų klausimais,
- Automobilio remonto sąmatos sudarymas bei derinimas su klientais,
- Darbų planavimas bei paskirstymas mechanikams,
- Detalių paieška ir užsakymas,
- Atsiskaitymo-priėmimo dokumentų surašymas.
- Aukštesnysis arba aukštasis techninis išsilavinimas,
- Automobilio remonto darbų techninės žinios,
- Patirtis automobilio remonto srityje - autoservise,
- Kompiuterinis raštingumas,
- Atsakingumas, sąžiningumas, iniciatyvumas,
- Vairuotojo pažymėjimas.
Pagalbą darbe ir atlyginimą, priklausantį nuo darbo rezultatų.
“EDS1” įmonėje darbuotojai vertinami pagal indėlį į įmonės veiklą.
Įmonė stengiasi sudaryti visas sąlygas kiekvieno darbuotojo profesiniam tobulėjimui, kiekvienas darbuotojas skatinamas siekti maksimaliai efektyvių darbo rezultatų, kiekvienas darbuotojas - asmenybė, sugebanti mąstyti ir dirbti komandoje su kitais kolektyvo nariais.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.