2022-07-29 11:26:48

B2B lojalumo skatinimo vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Ryšių su verslo klientais valdymas pasitelkiant lojalumo skatinimo metodus
- Papildomų paslaugų pardavimas lojaliems klientams
- Esamų verslo klientų lojalumo skatinimas: naudų lojaliems klientams formavimas, pastovus lojalių klientų bazės auginimas ieškant naujų naudų koncepcijų
- Naujų klientų konversijos į lojalius klientus veiksmų valdymas: jų poreikius atitinkančių verčių pasiūlymų formavimas ir pristatymas
- Ilgalaikio kontakto palaikymas su pirkimą vykdančiais verslo klientų atstovais

Reikalavimai

- Sėkminga pardavimų arba klientų išlaikymo srities patirtis dirbant su verslo klientais
- Klientų poreikių analizės žinios ir patirtis formuojant unikalius vertės pasiūlymus
- Puikūs komunikaciniai įgūdžiai, lemiantys sklandžius susitikimus su verslo klientais
- Proaktyvumas kuriant ilgalaikius ryšius su klientais
- Užduočių planavimo ir darbų prioritizavimo patirtis
- Motyvacija siekti aukščiausių tikslų dirbant itin sparčiai augančioje technologijų bendrovėje
- Anglų kalba

Įmonė siūlo

– Aukšto savarankiškumo ir svarbos poziciją plokščioje
struktūroje;
– Patrauklų darbo atlygį, sveikatos draudimą;
– Šiuolaikišką darbo aplinką, motyvuotus ir kupinus ambicijų
kolegas;
– Kvalifikacijos kėlimo kursus, mokymus, konferencijas ir
kt. papildomas vertes.