2022-07-29 11:26:48

Biuro administratorė / apskaitininkė

CVMarket.lt klientas
Nuo 1500 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • importuojamų prekių siuntų kuravimas;
  • bendravimas su Lietuvos ir užsienio vežėjais, bei muitinės tarpininkais;
  • projektų pelningumo įvertinimas;
  • PVM sąskaitų faktūrų ir kitų apskaitos dokumentų išrašymas ir įvedimas į buhalterinę programą;
  • buhalteriniu dokumentu rūšiavimas (PVM SF, pajamų-išlaidų orderiai, importo deklaracijos), sistemizavimas, pateikimas buhalterijai;
  • pirkėjų skolų administravimas, suderinimo aktų siuntinėjimas;
  • įmonės raštvedybos ruošimas bei tvarkymas (sutartys, personalo, bei kiti dokumentai)
  • gaunamų ir siunčiamų dokumentų administravimas;
  • organizacinė pagalba vadovui;
  • biuro aprūpinimas reikiamomis priemonėmis;
  • Reikalavimai

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas (privaloma);
  • 2 metų darbo patirtis biuro vadybininkės (-o) ar biuro administratorės (-iaus) pareigose;
  • labai geros anglų ir lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu (privaloma);
  • labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • raštvedybos taisyklių išmanymas ;
  • operatyvus situacijų sprendimas;
  • vidinė motyvacija dirbti administracinį darbą;
  • atsparumas stresinėms situacijoms ;
  • atsakingumas, sąžiningumas, punktualumas, tvarkingumas, mokėjimas planuotis darbus;
  • pageidautina atsiųsti CV su foto nuotrauka. Privalumai:
  • buhalterinės apskaitos išmanymas;
  • darbo patirtis importuojant siuntas iš 3-ių šalių (ne ES);
  • patirtis projektų sąmatų skaičiavime.
  • Įmonė siūlo

  • Įdomų ir atsakingą darbą
  • Kompetenciją atitinkantį atlyginimą
  • Geras darbo sąlygas ir visas socialines garantijas
  • Papildoma informacija

    Savo CV ir motyvacinius laiškus siųskite su nuoroda „Administratorė“ el. Paštu info@frineta.lt