- Sąskaitų faktūrų išrašymas, registravimas;
- Informacijos srautų valdymas;
- Pirminių dokumentų apskaitos vedimas (pirkimų, pardavimų, banko, kasos, degalų, atsargų ir ilgalaikio turto);
- Biuro priežiūra ir administravimas;
- Prekių judėjimo suvedimas į apskaitą su tuo susijusių dokumentų bei ataskaitų ruošimas;
- Pagalba vadovui vykdant personalo paiešką ir atranką;
- Darbuotojų priėmimo, atleidimo ir kitų su personalu susijusių dokumentų ruošimas;
- Darbo grafikų sudarymas, darbo laiko apskaitos vedimas ir kontrolė;
- Klientų konsultavimas, klientų paieška;
- Korespondencijos tvarkymas ir pan.
Reikalavimai
- Aukštasis/ aukštesnysis išsilavinimas ekonomikos, finansų, administravimo srityje;
- Ne mažesnė, nei 1 m. darbo patirtis administravimo, apskaitos srityje;
- Analitinis mąstymas ir sugebėjimas dirbti operatyviai ir savarankiškai.
Įmonė siūlo
- Konkurencingą, kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį;
- Jauną ir draugišką kolektyvą;
- Visas darbui būtinas priemones.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.