2022-07-29 11:26:48

Biuro administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas
Nuo 800 €/mėn. "į rankas"

Darbo aprašymas

Ieškome kolegės (-os), galinčios (-o) sukurti biure patogią, jaukią ir efektyvią darbo aplinką!

Kokios atsakomybės Tau bus patikėtos:

  • Sklandžios biuro veiklos administravimas, priežiūra bei aprūpinimas reikalingais ištekliais;
  • Korespondencijos, informacijos srautų bei telefoninių skambučių valdymas;
  • Įmonės raštų, sutarčių bei kitų dokumentų rengimas, administravimas ir archyvavimas;
  • Darbas su dokumentų valdymo sistema "BSS DVS", pirkimų programa „Viacorex“;
  • Svečių priėmimas, susitikimų organizavimas;
  • Įmonės vidinių renginių organizavimas, pagalba personalo skyriaus komandai;
  • Įmonės darbuotojų komandiruočių organizavimas;
  • Įmonės vidinės komunikacijos administravimas;
  • Pagalba įmonės darbuotojams kasdieniuose darbo procesuose bei projektuose;
  • Įmonės ir tiesioginio vadovo užduočių vykdymas;
  • Biuro interjero reprezentatyvumo bei estetikos palaikymas.

Reikalavimai

Tikimės, kad tu:

  • Esi organizuota, pozityvi, iniciatyvi, kūrybiška ir atsakinga asmenybė;
  • Turi bent 2 metų patirtį administratorės (-iaus) pozicijoje ir esi gerai susipažinusi (-ęs) su dokumentų valdymu;
  • Turi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą;
  • Puikiai moki anglų kalbą;
  • Bendrauji rusų kalba;
  • Nori mokytis, nebijai imtis naujų užduočių ir gebi rasti sprendimus iš neįprastų situacijų;
  • Turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
  • Myli savo darbą ir gebi būti pačiu tikriausiu savo įmonės ambasadoriumi.

Įmonė siūlo

Tau pasiūlysime:

  • Pažangią kultūrą, iššūkius, savirealizacijos galimybes inovatyvioje, socialiai atsakingoje organizacijoje;
  • Laisvę inicijuoti, kurti ir augti kartu su profesionalia komanda;
  • Įkvepiantį mikroklimatą, kolegų šypsenas ir palaikymą;
  • Galimybę tapti tarptautinės Peikko Šeimos nariu;
  • Siūlomas atlygis – nuo 800 Eur (atskaičius mokesčius);
  • Kontaktinis asmuo - Rasa G. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.