• Biuro veiklos administravimas, klientų aptarnavimas;
• Sklandžios vidinės komunikacijos užtikrinimas, klientų užklausų administravimas telefonu, el. paštu, CRM;
• Sutarčių ir projektų registravimas ir kontrolė, kitų įmonės dokumentų rengimas ir administravimas;
• Informacijos ir ataskaitų ruošimas ir teikimas padalinių vadovams;
• Pirminės buhalterinės apskaitos dokumentų tvarkymas;
• Korespondencijos valdymas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Darbo patirtis administravimo, klientų aptarnavimo srityje;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketu);
• Darbo patirtis su CRM (būtina);
• Puikus lietuvių kalbos raštu ir žodžiu mokėjimas;
• Geri organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
• Atsakingumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.
PRIVALUMAI:
• Darbo patirtis su apskaitos programomis.
Įmonė siūlo
Atsakingą, dinamišką, savarankišką darbą, šiuolaikišką darbo aplinką, profesinio tobulėjimo galimybes.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 800 - 1000 €.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 5 2691076.
Kontaktinis asmuo: Asta.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.