• Skambučių, el. laiškų, korespondencijos ir kt. gaunamų/siunčiamų dokumentų administravimas;
• Svečių/lankytojų pasitikimas, priėmimas;
• Susitikimų, komandiruočių organizavimas;
• Vidaus dokumentų rengimas (įsakymai, raštai, sutartys ir pan.);
• Bendra biuro priežiūra (kanceliarinių ir kt. prekių užsakymas ir kontrolė);
• Pirminių buhalterinių dokumentų apdorojimas;
• Kiti administraciniai darbai pagal poreikį.
Reikalavimai
• Aukštesnysis/aukštasis išsilavinimas;
• Ne mažiau kaip 6 mėn. panašaus darbo patirtis;
• Raštvedybos taisyklių išmanymas;
• Geri darbo kompiuteriu (MS Office) įgūdžiai;
• Geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu, ne mažesnis kaip B1/B2 lygis);
• Komunikabilumas, paslaugumas, kruopštumas;
• Savarankiškumas ir atidumas detalėms.
Įmonė siūlo
• Savarankišką darbą jaukiame biure;
• Visas darbui reikalingas priemones;
• Neterminuotą darbo sutartį;
• Darbo laiką nuo 8 iki 17 val.;
• Papildomą privatų sveikatos draudimą;
• Atlyginimą 650 - 750 Eur „į rankas“.
Daugiau informacijos tel. 8 6877 3132
Konfidencialumą garantuojame.
Informuosime tik tinkamus kandidatus.
Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei UAB Expertus LT, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais. Daugiau informacijos: https://www.expertus.lt/bendrasis-duomenu-apsaugos-reglamentas/
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.