Sklandžios biuro veiklos bei tvarkos užtikrinimas, aprūpinimas kanceliarinėmis bei darbo priemonėmis;
Korespondencijos, skambučių ir kitos informacijos valdymas;
Asistavimas įmonės Direktoriui bei įvairi pagalba skyrių vadovams;
Dokumentų ruošimas, administravimas, paskirstymas atsakingiems asmenims;
Verslo kelionių organizavimas ir koordinavimas;
Svečių sutikimas;
Pozityvaus įmonės mikroklimato kūrimas ir palaikymas;
Pagalba organizuojant įmonės vidinius renginius.
Esi įgijusi (-ęs) aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą;
Tau nesvetima „multitasking“ sąvoka;
Esi komunikabili, organizuota, pozityvi asmenybė ir nebijai pokyčių;
Mėgsti tvarką ir nori būti savo darbo vietos šeimininkė (-as);
Gebi bendrauti anglų kalba (rusų kalba - privalumas);
Nereikalaujame ilgametės administravimo patirties, tačiau tikimės didelės motyvacijos, noro tapti šios srities profesionale (-u) bei gero vibe`o.
Įdomų, atsakingą, kupiną iššūkių ir nenuobodų darbą;
Entuziastingą ir draugišką kolektyvą;
Galimybę inicijuoti ir įgyvendinti įvairius projektus;
Kompetenciją atitinkantį atlyginimą bei geras darbo sąlygas;
Visas socialines garantijas;
Darbą šiokiadieniais (8:00-17:00 val.);
Darbą Vilniaus miesto centre (turime parkingą savo darbuotojams)!
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.