Darbo aprašymas
- Biuro veiklos administravimas;
- Pagalba įmonės vadovui ir jo pavestų užduočių vykdymas;
- Pagalba vadovų komandos nariams bei darbuotojams;
- Įmonės dokumentų ruošimas bei jų srautų valdymas;
- Užsienio svečių bei darbuotojų vizitų, komandiruočių organizavimas;
- Įmonės vidinė ir išorinė komunikacija;
- Personalo dokumentacija.
Reikalavimai
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
- Nemažesnė nei 2 metų administracinio darbo ir dokumentacijos rengimo patirtis;
- Puikūs organizaciniai įgūdžiai bei gebėjimas dirbti komandoje;
- Puikūs raštvedybos bei darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Praktinė darbo patirtis su duomenų valdymo sistemomis būtų privalumas;
- Gebėjimas planuoti savo veiklą, bei efektyviai spręsti iškilusias problemas;
- Lojalumas kompanijai, kruopštumas ir greita orientacija;
- Atsakingas požiūris į darbą, iniciatyvumas;
- Puikus lietuvių, anglų kalbos žinojimas (vokiečių kalbos žinios būtų privalumas).
Įmonė siūlo
- Tarptautinę aplinką ir šiuolaikišką įmonės kultūrą;
- Ilgametę patirtį ir stabilią darbo vietą;
- Galimybę prisidėti prie naujų sistemų diegimo bei tobulinimo;
- Profesionalią ir veržlią komandą, bei visas galimybes kartu, augti ir tobulėti.