Darbo aprašymas
Rengti įmonės dokumentus;
Rengti įsakymus, kontroliuoti jų vykdymą ir savalaikiškai informuoti atsakingus darbuotojus apie vykdymo eigą;
Supažindinti darbuotojus su įmonės taisyklėmis, tvarkomis ir įsakymais;
Registruoti vidaus ir iš išorės gaunamus dokumentus;
Tvarkyti korespondenciją;
Įgyvendinti kitas, įmonės vadovo paskirtas užduotis.
Reikalavimai
Aukšto lygio asmeninė kultūra bei puikūs bendravimo įgūdžiai;
Geri darbo organizavimo įgūdžiai;
Geri darbo MC Office įgūdžiai;
Geros lietuvių kalbos žinios ir bent vienos užsienio kalbos žinios;
Dokumentų valdymo žinios;
Darbo teisės pagrindų išmanymas.
Įmonė siūlo
Įdomią atsakomybę, kuri leis kaupti profesinę patirtį ir sparčiai tobulėti;
Patrauklią darbo vietą;
Ne mažesnį nei rinkos vidurkis Darbo atlygį.