
Biuro administratorė -(ius)
Darbo aprašymas
-biuro administravimas: biuro reikmenų aprūpinimas, išlaidų planavimas, pagalba įmonės vadovui bei kitiems darbuotojams;
-įmonės reprezentavimas klientams, svečiams, tiekėjams, skambučių bei konferencijų administravimas;
-asistavimas vadovui: administracinių užduočių vykdymas;
-efektyvios vidinės komunikacijos koordinavimas įmonėje, dokumentų archyvavimas, reguliari pagalba kitiems darbuotojams, asistavimas.
Reikalavimai
-aukštasis išsilavinimas;
-biuro administravimo patirtis (dokumentų ruošimo įgūdžiai, ir t.t.);
-gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis žodžiu bei raštu (reikalingi geri pristatymo įgūdžiai);
-aktyvumas, komunikabilumas, atsparumas stresui, lankstumas, darbštumas, lojalumas;
-laisva anglų kalba, kitų kalbų mokėjimas-privalumas;
-puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (įskaitant Ms Excell);
-noras dirbti jauname bei ambicingame kolektyve.
Įmonė siūlo
-patrauklų atlyginimą;
-geras darbo sąlygas naujame kolektyve;
-profesinio tobulėjimo galimybes tarptautinėje kompanijoje;
-tarptautinės kompanijos sukurtą skatinimo sistemą.