Darbo aprašymas
• Gaunamos ir siunčiamos korespondencijos registravimas, skambučių ir kitos informacijos valdymas;
• Informacijos paskirstymas bei perdavimas atsakingiems asmenims;
• Dokumentacijos rengimas, sutarčių, įsakymų bei kitų dokumentų administravimas;
• Klientų bei svečių priėmimas, pagalba kolegoms, indėlis kuriant gerą atmosferą darbe;
• Sklandžios biuro veiklos užtikrinimas.
• Informacijos paskirstymas bei perdavimas atsakingiems asmenims;
• Dokumentacijos rengimas, sutarčių, įsakymų bei kitų dokumentų administravimas;
• Klientų bei svečių priėmimas, pagalba kolegoms, indėlis kuriant gerą atmosferą darbe;
• Sklandžios biuro veiklos užtikrinimas.
Reikalavimai
• Puikūs dokumentų rengimo ir tvarkymo įgūdžiai;
• Turite humanitarinės, socialinės ar vadybos krypties aukštąjį išsilavinimą;
• Turite puikius kompiuterio bei MS Office programinės įrangos naudojimo įgūdžius;
• Mokate anglų kalbą, rusų kalbos mokėjimas – privalumas;
• Organizuotumas, atsakingumas, kruopštumas, iniciatyvumas, geri bendravimo įgūdžiai;
• Greita orientacija ir imlumas;
• Patirtis dirbant su sistema NAVISION – privalumas.
• Turite humanitarinės, socialinės ar vadybos krypties aukštąjį išsilavinimą;
• Turite puikius kompiuterio bei MS Office programinės įrangos naudojimo įgūdžius;
• Mokate anglų kalbą, rusų kalbos mokėjimas – privalumas;
• Organizuotumas, atsakingumas, kruopštumas, iniciatyvumas, geri bendravimo įgūdžiai;
• Greita orientacija ir imlumas;
• Patirtis dirbant su sistema NAVISION – privalumas.
Įmonė siūlo
• Dinamišką ir atsakingą darbą – tavo indėlis bus labai vertinamas ir svarbus;
• Draugišką, energingą ir profesionalią komandą;
• Galimybę plėsti jau turimas kompetencijas bei gilinti žinias.
• Draugišką, energingą ir profesionalią komandą;
• Galimybę plėsti jau turimas kompetencijas bei gilinti žinias.