2022-07-29 11:26:48

Biuro administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Biuro veiklos administravimas, klientų aptarnavimas;
• Sklandžios vidinės komunikacijos užtikrinimas, klientų užklausų administravimas telefonu, el. paštu, CRM;
• Sutarčių ir projektų registravimas ir kontrolė, kitų įmonės dokumentų rengimas ir administravimas;
• Informacijos ir ataskaitų ruošimas ir teikimas padalinių vadovams;
• Pirminės buhalterinės apskaitos dokumentų tvarkymas;
• Korespondencijos valdymas.

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas;
• Darbo patirtis administravimo, klientų aptarnavimo srityje;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketu);
• Darbo patirtis su CRM (būtina);
• Puikus lietuvių kalbos raštu ir žodžiu mokėjimas;
• Geri organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
• Atsakingumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.
PRIVALUMAI:
• Darbo patirtis su apskaitos programomis.

Įmonė siūlo

Atsakingą, dinamišką, savarankišką darbą, šiuolaikišką darbo aplinką, profesinio tobulėjimo galimybes.

Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 5 269 10 76.
Kontaktinis asmuo: Asta.