
Biuro administratorė (-ius)
Darbo aprašymas
- biuro dokumentų ruošimas, administravimas ir archyvavimas;
- personalo apskaitos ir kitų dokumentų rengimas;
- skambučių administravimas, korespondencijos valdymas;
- bendravimas su klientais, svečių priėmimas;
- darbas su vadovu ir visapusė pagalba kolegoms;
- įmonės tinklalapio priežiūra;
- biuro administravimo darbai;
- procesų priežiūra ir koordinavimas.
Reikalavimai
- panašaus darbo patirtis;
- puikios anglų kalbos žinios;
- geras kompiuterinio raštingumo lygis;
- imlumas, kruopštumas, atidumas detalėms, gebėjimas dirbti savarankiškai;
- geri organizaciniai, komunikavimo ir reprezentaciniai įgūdžiai, dalykinio etiketo išmanymas;
- atsakingas požiūris, sugebėjimas dirbti sistemingai;
- personalo dokumentų rengimo patirtis – privalumas.
Įmonė siūlo
- darbą dinamiškoje ir sparčiai augančioje farmacinėje kompanijoje;
- visas darbui reikalingas priemones;
- darbą kartu su motyvuotais ir ambicingais kolegomis;
- profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su PHARMANET Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje https://www.pharmanet.lt/lt/privacy-policy/).