
Biuro administratorė (vadovo asistentė)
Darbo aprašymas
- informuoti įmonės darbuotojus apie pasitarimus ir juos organizuoti;
- rengti įsakymų ir kitų dokumentų projektus;
- tvarkyti korespondenciją, dokumentus, gaunamą informaciją telefonu, el.paštu, faksu ir t.t.;
- užtikrinti dokumentų saugumą;
- organizuoti Įmonės vadovo darbotvarkę bei pateikti visą informaciją;
- priimti svečius ir kt.
Reikalavimai
- aukštasis išsilavinimas;
- 1 metų administracinio darbo patirtis;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Word aplinka);
- reprezentatyvi išvaizda;
- komunikabilumas, ryžtingumas, rezultatų siekimas ir imlumas naujovėms.
Įmonė siūlo
- atsakingą ir ambicingą darbą;
- geras darbo sąlygas;
- tobulėjimo ir karjeros galimybes.