
Biuro administratorė
Darbo aprašymas
Bendrų įmonės dokumentų ir korespondencijos administravimas.
Atsiliepimas telefonu, pirminės informacijos pateikimas, informacijos surinkimas, nukreipimas reikiamu adresu. Kanceliarinių priemonių papildymas ir priežiūra. Bendros biuro tvarkos priežiūra.
Tiekimo administravimas. Kainininkų atnaujinimas, užsakymų administravimas, kontaktai su tiekėjais, informacijos apie mokėjimus tiekėjams sekimas. Prekių nurašymas.
Siuntinių administravimas. Išsiuntimas, gautų siuntinių apiforminimas ir išskyrstymas adresatui.
Bankinės operacijos. Pavedimų atlikimas internetu pagal vadovybės parėdymą.
Asistavimas vadybai. Standartinių pasiūlymų paskaičiavimas, apiforminimas, išsiuntimas. Pagal vadybininko pateiktą informaciją sutarčių apiforminimas, išsiuntimas. Pagal vadybininko pateiktą informaciją sąskaitos faktūros išrašymas.
Reikalavimai
Kandidatei keliami reikalavimai:
baigusi ar bebaigianti aukštąją mokyklą,
išmanyti raštvedybą,
mokėti naudotis kompiuterinėmis programomis MS Word, MS Excel, MS OutlookExpress,
sugebėti atlikti elementarius prekės savikainos skaičiavimus MS Excel programa,
mokėti anglų kalbą, mokėjimas skaityti vokiečių kalba būtų privalumas,
komunikabilus ir mokantis bendrauti su žmonėmis,
pageidautina, kad turėtų vairuotojo teises.
Įmonė siūlo
Siūlome darbą energingoje, draugiškoje ir augančioje komandoje. Atlyginmas priklausys nuo kandidatės iniciatyvumo, gebėjimo integruotis į įmonės darbą. Yra tolimesnės karjeros kilimo galimybė.