2022-07-29 11:26:48

Biuro administratorė

CVMarket.lt klientas
Nuo 1250 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Darbas su Vilniaus ir užsienio padalinių biurais;
  • Įmonės biurų patalpų nuomos ir kitų klausimų priežiūra bei administravimas;
  • Komandiruočių ir kitų kelionių organizavimas visiems įmonės ir jos padalinių darbuotojams (bilietų užsakymas ir kiti organizaciniai klausimai);
  • Įmonės vidaus ir išorės dokumentų judėjimo, registravimo ir saugojimo kontrolės užtikrinimas;
  • Biuro priežiūra ir aprūpinimas, kanceliarinių ir ūkinių prekių užsakymas;
  • Svečių sutikimas (nuo durų atidarymo iki kavos padarymo).

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Būtinos geros anglų kalbos žinios;
  • Panašaus darbo patirtis;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
  • Gebėjimas greitai ir savarankiškai dirbti;
  • Organizuotumas, atsakingumas, sąžiningumas.

Įmonė siūlo

  • Puikias darbo sąlygas tarptautinėje įmonėje;
  • Asmeninio bei profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Stabilų atlyginimą, atitinkantį Jūsų darbo patirtį;
  • Draugišką aplinką, įdomų ir atsakingą darbą.

 

Darbo užmokestis (brutto): nuo 1250 €

 

Informacija dėl Jūsų asmens duomenų tvarkymo. Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis UAB „EBV Finance“. Informuojame, kad Jūsų gyvenimo aprašymas ir jame savanoriškai pateikti asmens duomenys bus tvarkomi tik personalo atrankos tikslais, laikantis galiojančių Europos Sąjungos, Lietuvos Respublikos teisės aktų bei UAB „EBV Finance“ asmens duomenų saugojimo ir tvarkymo politikos reikalavimų.