1. Biuro veiklos organizavimas (skambučių ir bendrojo įmonės el. pašto valdymas, korespondencijos rengimas ir išsiuntimas, biuro prekių užsakymas ir apskaita; bendravimas su interesantais, svečių priėmimas);
2.Įmonės dokumentacijos ruošimas ir valdymas (registracija, saugojimas ir kt.);
3. Bilietų, viešbučių, restoranų rezervacija, komandiruočių įsakymų rengimas ir kiti verslo kelionių organizavimo klausimai;
4. Marketingo užduočių vykdymas –informacijos įmonės socialinių tinklų paskyrose (Instagram, facebook, Linkedin, twitter) atnaujinimas, bukletų, vizitinių kortelių, fotografijų spausdinimas, marketingo plano vykdymo priežiūra;
5. Vidinės komunikacijos ir komandos renginių organizavimas;
6. Pagalba ruošiantis parodoms;
7. Kitos administracinės ir organizacinės užduotys pagal vadovų nurodymus.
1. Aukštasis išsilavinimas;
2. Būtinos puikios anglų ir rusų kalbos žinios,
3. Klientų aptarnavimo bei etiketo principų išmanymas,
4. Verslo kelionių organizavimo patirtis (lėktuvo bilietų, viešbučių užsakymas ir pan.)
5. Vairuotojo pažymėjimas;
6. Greita orientacija, puikūs komunikacijos įgūdžiai, iniciatyvumas, gebėjimas savarankiškai planuoti bei organizuoti darbus, orientacija į rezultatą;
7. Panašaus darbo patirtis.
Atsakingą ir įdomų darbą inovatyvioje įmonėje,
Darbą draugiškame, į aukščiausius darbo standartus orientuotame kolektyve;
Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes.
CV prašome siųsti anglų kalba.
*Pokalbiui kviesime tik kandidatus, atitinkančius skelbime išvardintus reikalavimus.
Konfidencialumą garantuojame.
Telefonas pasiteiravimui +370 694 44580.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.