2022-07-29 11:26:48

Biuro administratorius (terminuota darbo sutartis)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

  • Organizuoti biuro veiklą;
  • Organizuoti įmonės dokumentų valdymą;
  • Organizuoti lankytojų priėmimą įmonėje,
  • Koordinuoti telefono skambučius ir elektroninius laiškus;
  • Registruoti ir tvarkyti dokumentus, įvesti duomenis į dokumentų valdymo sistemą;
  • Rengti ir derinti dokumentacijos planus, dokumentų registrų sąrašus, formuoti bylas pagal patvirtintą dokumentacijos planą;
  • Rengti dokumentus savo veiklos (kompetencijos) klausimais;
  • Aprūpinti darbuotojus darbo priemonėmis, rengiamus pasitarimus ir kitus renginius reikiamomis priemonėmis (išskyrus techninę ir programinę įrangą).

Reikalavimai

  • Turėti aukštąjį išsilavinimą ir/ar darbo biuro administravimo ar analogiškoje srityje patirties;
  • Išmanyti dokumentų, įskaitant elektroninių dokumentų, rengimą, tvarkymą ir apskaitą;
  • Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • Sugebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
  • Gerai mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu;
  • Labai gerai mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu; Mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip A2 lygiu;
  • Išmanyti tarnybinį etiketą;
  • Mokėti dirbti dokumentų valdymo programa (pageidautina);
  • Būti komunikabiliam, punktualiam.

Įmonė siūlo

  • Mes Jums siūlome: įdomų, atsakingą darbą, patrauklias darbo sąlygas draugiškame kolektyve.

 

Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Siųsdami savo CV kandidatai sutinka, jog jų pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi tinkamumo konkrečioms pareigoms įvertinimo tikslu.