Darbo aprašymas
- generalinio direktoriaus dienotvarkės organizavimas bei nurodymų vykdymo kontrolė
- bendrovėje sudaromų sutarčių registravimas, korespondencijos bei informacijos sisteminimas, jos perdavimas adresatams
- dokumentų rengimas ir įforminimas pagal raštvedybos standartus ir taisykles
- biuro priežiūra ir aprūpinimas reikalingomis kanceliarinėmis priemonėmis
- svečių priėmimas, pagalba įmonės darbuotojams.
Reikalavimai
- aukštasis išsilavinimas
- ne mažesnė kaip 1m. administracinio darbo patirtis
- gerai mokėti anglų ir rusų kalbas (lenkų – privalumas)
- gerai išmanyti raštvedybos reikalavimus
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Saperion programos išmanymas – privalumas)
- komunikabilumas, geranoriškumas, atsakingumas
Įmonė siūlo
terminuota darbo sutartis