• Prekinio ženklo strateginis vystymas.
• Nuolatinis bendradarbiavimas su partneriais (reklamos agentūros, PR agentūros ir kt.), tikslų jiems kėlimas ir tolimesnis proceso koordinavimas;
• Kampanijos viešinimas įvairiais media kanalais (TV, web, spauda);
• Savo srities metinių biudžetų sudarymas bei vėlesnė jų kontrolė;
• Prekinio ženklo komunikacijos planų parengimas, vėlesnis kampanijų sėkmingumo vertinimas;
• Vidinių partnerių/kolegų darbų koordinavimas, diskusijos ir veiklos planavimas;
• Nuolatinis rinkos stebėjimas ir analizė;
Reikalavimai
• Patirtis valdant sudėtingus ir dinamiškus projektus;
• Patirtis marketingo srityje, dirbant su kampanijų kūrimu ir įgyvendinimu;
• Bendradarbiavimo įgūdžiai su skirtingų sričių specialistais, įvairiais partneriais ir kolegomis;
• Noras labai daug pasiekti ir aiškus strateginis matymas, kaip tai padaryti.
• Galimybė atlikti racionalius sprendimus dinamiškoje aplinkoje;
• Kandidatas neprivalo būti visažinis, bet būtinai- atviras patirčiai;
Įmonė siūlo
• Galimybę dirbti su tarptautiniais ilgalaikiais įmonės partneriais;
• Dideles saviraiškos galimybes.
• Laisvę inicijuoti veiklas įmonėje, kuri skiria ypatingą dėmesį prekinio ženklo vystymui;
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.