2022-07-29 11:26:48

Buhalterė (-is) - administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas
1100 - 1400 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Būsite atsakinga (-as) už įmonės pirkimų/pardavimų apskaitą ir susijusių dokumentų tvarkymą. Turėsite galimybę mokytis bei tobulėti, o sukaupus pakankamai patirties, kilsite karjeros laiptais.

Didesnę Jūsų darbo laiko dalį užims:
- įvairių dokumentų, raštų, įsakymų, sutarčių rengimas ir koordinavimas;
- pirkimų/pardavimų sutarčių registravimas ir sutvarkymas;
- buhalterinių operacijų registravimas apskaitos programoje RIVILĖ;
- su įmonės pirkimais/pardavimais susijusių dokumentų ruošimas ir tvarkymas (įsakymai ir pan.);
- pirminių pirkimų/pardavimų apskaitos dokumentų apdorojimas;
- administracinių dokumentų rengimas ir apskaita (sutartys, raštai, įsakymai, įdarbinimo ir kiti dokumentai);
- kiti buhalteriniai darbai, pagalba vyr. Buhalteriui ir vadovams.

Taip pat administruosite kasdienę biuro veiklą:
- pasirūpinsite biuro ir kanceliarinėmis priemonėmis;
- retsykiais priimsite įmonės svečius;
- koordinuosite įeinančius skambučius ir laiškus;
- užtikrinsite informacijos sklaidą įmonės viduje.

Reikalavimai

Tikimės, kad:
- turite panašaus darbo patirties statybų ar susijusioje srityje;
- turite įgiję siūlomo darbo pobūdį atitinkantį išsilavinimą ir/ar profesines žinias;
- puikiai dirbate kompiuteriu, savarankiškai randate informaciją ir susigaudote raštvedyboje;
- laisvai bendraujate bei mokate užsienio kalbas;
- mokate dirbti su buhalterinės apskaitos programa RIVILĖ.

Įmonė siūlo

Įmonė siūlo:
- patrauklų darbo laiką nuo 9 iki 16 val;
- gerą atlyginimą, puikias darbo priemones bei sąlygas;
- prisijungti prie jauno, ambicingo ir puikiai savo darbą išmanančio kolektyvo;
- galimybę mokytis ir greitai kilti karjeros laiptais.


Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.