Darbo aprašymas
- Darbo užmokesčio apskaita ir deklaravimas;
- Pirkimo sąskaitų faktūrų registravimas, pardavimo sąskaitų faktūrų išrašymas;
- Skolų ir likučių suderinimas;
- Avanso apyskaitų tvarkymas;
- Atsargų judėjimo ir likučių kontrolė apskaitos sistemoje;
- Pirminių apskaitos dokumentų tvarkymas ir administravimas;
- Pažymų ir kitų dokumentų ruošimas projektams, vykdomiems su ES parama;
- Kitų užduočių atlikimas kompetencijos ribose.
Reikalavimai
- Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas apskaitos ar finansų srityje;
- Sėkminga panašaus darbo patirtis;
- Anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu B1-B2 lygiu);
- LR teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą, išmanymas;
- Kruopštumas, atidumas, konfidencialumo išlaikymas;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai ir gebėjimas komunikuoti su įmonės vadovybe;
- Patirtis dirbant su programa MS Dynamics NAV (Navision) – privalumas.
Įmonė siūlo
- Intelektualią aplinką;
- Geras darbo sąlygas;
- Atsakingą ir savarankišką darbą patikimoje įmonių grupėje;
- Atlygį nuo 1500 eur (bruto).
CV su nuoroda “Buhalterė (-is) (DU, pirkimų/pardavimų apskaita)” siųskite el.paštu: personalas(eta)expertus.lt
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik tinkamus kandidatus.
Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei UAB Expertus LT, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais. Daugiau informacijos: https://www.expertus.lt/bendrasis-duomenu-apsaugos-reglamentas/