Buhalterinių operacijų vykdymas ir jų atitikimo įstatymų nustatytiems reikalavimams užtikrinimas;
Mokestinių, finansinių statistinių ataskaitų bei deklaracijų rengimas ir teikimas vadovybei;
Ilgalaikio ir trumpalaikio turto apskaita ir kontrolė;
Pajamų / Išlaidų / avansinių apyskaitų apskaita ir kontrolė;
Tarpinė bei metinė inventorizacija;
Mėnesio uždarymo operacijos;
Kuro apskaita;
Kaštų apskaita;
Dalyvavimas ruošiant finansinę atskaitomybę ir ataskaitas auditui;
Bendradarbiavimas su grupės apskaitos skyriumi (Vokietijoje);
Pagalba Vyr. buhalteriui bei pavestų užduočių vykdymas.
Aukštesnysis arba aukštasis (buhalterinė apskaita, finansai) išsilavinimas;
Darbo patirtis apskaitoje ne mažiau vienerių metų;
Darbo patirtis su apskaitos programa (programa „SAP", Navision būtų privalumas);
Kompiuterinis raštingumas;
Anglų kalbos žinios (B1);
Rusų kalbos žinios būtų privalumas;
LR teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą ir mokesčius išmanymas;
Analitiškumas, kruopštumas, pareigingumas, atsakingumas ir iniciatyvumas.
Stabilų darbą tarptautinėje kompanijoje;
Visas socialines garantijas ir geras darbo sąlygas draugiškame kolektyve;
Galimybę tobulėti ir gilinti žinias bei įgūdžius;
Kalbų kursus arba sveikatos draudimą;
Metinius motyvacinius priedus prie atlygio.
Darbo užmokestis: nuo 1600 Eur (bruto)
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su ANCOR’s Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje https://www.pharmanet.lt/lt/privacy-policy/).
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.