
Neliūdėkite, tūkstančiai naujų darbo pasiūlymų laukia Jūsų CV!
Naujausi skelbimaiVadovavimas Call ir klientų aptarnavimo centrui, operatyvus reagavimas į klientų poreikius, skambučių centro procesų analizė ir valdymas, darbo organizavimas, tvarkų nustatymas ir įvedimas, bendradarbiavimas su įmonės partneriais ir kt.
aukštasis išsilavinimas;
panašaus darbo patirtis;
vadovavimo patirtis;
geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
geri bendravimo įgūdžiai;
savarankiškumas, iniciatyvumas, organizaciniai gebėjimai;
analitinis mąstymas, lyderio savybės.
Atsakingą, savarankišką ir įdomų darbą, konkurencingą atlygį.
Savo gyvenimo aprašymą su nuoroda "Call centro vadovas" galite siųsti el. paštu kaunas@noriudarbo.lt arba faksu nr. 8 37 406 834
Mūsų klientė - bendrovė, viena pirmųjų ėmėsi įgyvendinti mokesčių apmokėjimo sistemos optimizavimo idėją, plečianti ir vystanti savo veiklą visoje Lietuvoje, diegianti naujoves ir įnešusi ženklų indėlį į informacinės visuomenės plėtrą, šiuo metu dirbti Kaune ieško: