2022-07-29 11:26:48

Kaip tvarkytis su netvarka ant darbo stalo?

2016.06.16

Sakoma, kad pagal darbo stalo tvarkingumą galima spręsti apie žmogaus charakterį. Pastarąjį pakeisti gali būti sunku, kuomet susitvarkyti darbastalį galima ir gana nesunkiai, jei tik pasinaudosite šiais praktiškais patarimais:

Katalogizuokite dokumentus

Ko gero kiekvienam ofiso darbuotojui teko susidurti su situacija, kuomet užgriūna daugybė reikalų vienu metu ir tuomet ant darbo stalo atsiranda daugybė svarbių ir nesvarbių dokumentų. Ką daryti?

Panašių situacijų išvengti ir lengviau susidoroti su dokumentų antplūdžiu padeda dokumentų katalogizavimas. Paskirstę dokumentus pagal sritis, jūs, prireikus, greičiau atrasite tai ko reikia ir jūsų darbo stalas atrodys tvarkingiau.

Atsikratykite nereikalingų daiktų

Žmogaus prigimtis skatina kaupti daiktus. Kai kuriose gyvenimo srityse tai yra gerai, tačiau, siekiant tvarkos ant darbo stalo, įpročio kaupti derėtų atsisakyti. Jei turite darbui skirtų įrankių po du egzempliorius, nepagailėkite ir padovanokite nenaudojamus egzempliorius kolegoms.

Vienu metu dirbkite vieną darbą

Daugybės užduočių atlikimas vienu metu sumažina darbo efektyvumą ir dažnai yra netvarkos ant darbastalio priežastimi.

Reikalingiausius daiktus laikykite pasiekiamoje vietoje

Jei turite mėgstamiausią rašiklį, pieštuką ar kitus dažnai naudojamas darbo priemones, jas laikykite pasiekiamiausioje vietoje. Labiausiai laiką gaišina pačių reikalingiausių ir dažniausiai naudojamų daiktų paieškos.

Palaikydami tvarką darbo vietoje, pasieksite geresnių darbo rezultatų. Jei jūsų darbo stalas netvarkingas, susitvarkykite jį ir nustebinkite savo bendradarbius bei vadovus.

Parengta pagal Heather R. Huhman, U.S. News & World Report straipsnį „3 Reasons to Organize Your Workstation“

Raktinis žodis: