https://www.cvmarket.lt/305656

Šis darbo pasiūlymas jau nebegalioja.

Neliūdėkite, tūkstančiai naujų darbo pasiūlymų laukia Jūsų CV!

Naujausi skelbimai
Darbo skelbimo numeris #305656

CHAT’o specialistas (-ė) („Telia“ privačių klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė))

CVMarket.lt klientas
Vilnius
Darbo skelbimas negalioja

Darbo aprašymas

Jei esi pasiruošęs su mumis leistis į galimybių ir #atradimų kupiną kelionę, nuversti kalnus technologijų pasaulyje bei #įgyvendinti savo svajonę padaryti pasaulį tobulesnį, tuomet Telia yra ta vieta, kurioje Tu nori #būti.

Jeigu TU:

  • gali pasigirti greitojo rašymo sugebėjimais (juos gali pasitikrinti čia: http://10fastfingers.com/typing-test/lithuanian);
  • naudodamasis (-i) tik savo pirštų miklumu ir kompiuterio klaviatūra, gali greitai, aiškiai ir užtikrintai atsakyti į klientų klausimus, suprasti jų poreikius ir pasiūlyti juos atitinkančias paslaugas, produktus ir sprendimus;
  • žodžiai „chat‘as“, „multitasking‘as“ „social networking‘as“ Tave motyvuoja ir skatina siekti geriausių rezultatų;
  • esi empatiškas, dėmesingas ir vadovaujiesi požiūriu, kad profesionalumas yra raktas į sėkmę;
  • ambicingai sieki iššūkių, atsakingai ir savarankiškai priimi ryžtingus sprendimus;
  • nori būti komandos dalimi ir prisidėti prie šiltos atmosferos kūrimo didelėje „Telia“ bendruomenėje;
  • turi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (arba šiuo metu studijuoji), puikiai moki lietuvių kalbos gramatiką - sklandžiai, logiškai ir taisyklingai dėstyti mintis raštu;
  • sieki žinių IT, telekomunikacijų ir klientų aptarnavimo srityse, išbandai naujoves praktiškai ir noriai daliniesi gerąja patirtimi su kitais.

...tuomet kviečiame TAVE prisijungti prie mūsų komandos ir savo talentus bei gabumus panaudoti, kuriant klientams vertę bei užtikrinant aukščiausios kokybės klientų patirtį!

Mes vadovaujamės „DARE“ „CARE“ „SIMPLIFY“ vertybėmis ir savo naujam komandos nariui suteiksime galimybes:
  • darbą kintančiu grafiku, kuris leis derinti darbą su studijomis ar kitais užsiėmimais (dirbame ir savaitgaliais);
  • augti, ugdyti savo kompetencijas ir siekti karjeros tarptautinėje kompanijoje;
  • motyvuojančią priedų sistemą, kuri neribos siekti maksimumo;
  • draudimą nuo nelaimingų atsitikimų visą parą visame pasaulyje;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • nuolaidas ,,Telia“ paslaugoms;
  • linksmai, prasmingai ir bendruomeniškai siekti kompanijos bei asmeninių tikslų;
  • dalyvauti projektuose, papildomose veiklose, komandiniuose susibūrimuose, prisidėti įgyvendinant savo ir kitų sumanymus.

Susipažink su komanda plačiau: https://youtu.be/29vFbZayQDM

Laukiame TAVĘS! Siek karjeros aukštumų su polėkiu – prisijunk prie mūsų komandos!


Darbo skelbimo numeris
#305656
Jūs kandidatuojate į:
CHAT’o specialistas (-ė) („Telia“ privačių klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė))
Jūs būsite nukreipti į kitą portalą. Sekite ten esančias kandidatavimo instrukcijas. Sėkmės!
Jūs būsite nukreipti į kitą portalą. Sekite ten esančias kandidatavimo instrukcijas. Sėkmės!