
Civilinės būklės duomenų tvarkymo skyriaus vyriausiasis specialistas
Darbo aprašymas
Pareigybės paskirtis: Skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga konsultuoti Lietuvos Respublikos gyventojų registro (toliau – Gyventojų registras) duomenų teikėjus ir vartotojus Gyventojų registro duomenų aktualizavimo klausimais, teikti metodines bei teisines rekomendacijas šiais klausimais, analizuoti Gyventojų registro duomenų kokybę.
Pagrindinės funkcijos: teikia siūlymus rengiant Gyventojų registro nuostatus ir kitus Tarnybos veiklą reglamentuojančius dokumentus, kompetencijos ribose teikia pastabas bei pasiūlymus dėl teisės aktų reglamentuojančių civilinės būklės aktų registravimą, siekiant užtikrinti Tarnybai pavestų funkcijų vykdymą; siekiant užtikrinti skyriui pavestų funkcijų vykdymą, teikia pasiūlymus planuojant ir organizuojant skyriaus darbą, prižiūri numatytų priemonių įgyvendinimą; konsultuoja civilinės metrikacijos skyrių darbuotojus civilinės būklės aktų registravimo klausimais bei analizuoja klaidingus civilinės būklės aktų įrašus ir aiškinasi iškylančias problemas dėl duomenų neatitikimo; kontroliuoja, kad į Gyventojų registro duomenų centrinę bazę nebūtų įrašyti klaidingi duomenys; rengia atsakymus į paklausimus tam, kad būtų suteikta informacija pagal kompetenciją; teikia pasiūlymus dėl Gyventojų registro informacinės sistemos programų tobulinimo; dalyvauja rengiant skyriaus nuostatų bei skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymų projektus; teikia teisines konsultacijas skyriaus darbuotojams tam, kad būtų užtikrintas skyriaus veiklos sritį reglamentuojančių teisės aktų įgyvendinimas; sprendžiant bendras problemas pagal skyriaus kompetenciją bendradarbiauja su kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis.
Reikalavimai
Specialieji reikalavimai: aukštasis universitetinis arba jam prilygintas socialinių mokslų studijų srities teisės krypties išsilavinimas; mokėti anglų/ vokiečių/ prancūzų kalbą pradedančiojo vartotojo lygmens A2 lygiu; mokėti dirbti kompiuterių programomis: MS Word, MS Excel, PowerPoint, MS Outlook, Internet Explorer; sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu bei profesionaliai dirbti su dokumentais; gerai išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus bei teisės aktus, reglamentuojančius Gyventojų registro ir kitų valstybės registrų veiklą, viešąjį administravimą, asmens duomenų teisinę apsaugą, civilinės būklės aktų registravimo taisykles, gyvenamosios vietos deklaravimą, dokumentų rengimo bei teisės aktų rengimo taisykles, gebėti juos taikyti; mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją bei rengti išvadas.
Įmonė siūlo
Papildoma informacija
Pareigybės lygis: A
Pareigybės kategorija: 10
Norėdami dalyvauti konkurse dėl darbo vietos, jūs turite pristatyti reikalaujamus dokumentus: Veiklos ir valdymo organizavimo skyriuje, 107 kab., A. Vivulskio g. 4A, Vilniuje.
Išsamesnė informacija: (8 5) 271 6362
Priėmimo į valstybės tarnautojų pareigas bendrieji reikalavimai:
- turėti Lietuvos Respublikos pilietybę;
- mokėti lietuvių kalbą;
- būti ne jaunesnis kaip 18 metų ir ne vyresnis kaip 65 metų (netaikomas politinio (asmeninio) pasitikėjimo ir pakaitiniams valstybės tarnautojams);
- turėti to lygio valstybės tarnautojo pareigoms eiti būtiną išsilavinimą;
- atitikti specialius reikalavimus, nustatytus pareigybės aprašyme.
Daugiau informacijos apie konkursų į valstybės tarnautojo pareigas organizavimo tvaką: http://www.vtd.lt/index.php?766603471