Darbo aprašymas
- Ataskaitų CRM sistemoje, kitose duomenų bazėse rengimas, finansinių bei klientų duomenų analizė;
- Periodiškas CRM duomenų rinkimas ir atnaujinimas, duomenų kokybės priežiūra, duomenų analizės proceso tobulinimas;
- CRM sistemos administravimas;
- Darbuotojų konsultavimas CRM darbo su CRM sistema klausimais;
- Galimybių, kaip geriau pritaikyti esamus CRM sistemoje įrankius ir produktus informacijai saugoti, rūšiuoti ir analizuoti, kūrimas;
- Informacijos ir ataskaitų apie bendradarbiavimą su užsienio advokatų kontoromis rengimas.
Reikalavimai
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas (rinkodara, verslo vadyba, analitika);
- Ne mažesnė nei 2-jų metų analitinio darbo patirtis (verslo klientams srityje būtų privalumas);
- Puikios anglų kalbos ir kompiuterinio raštingumo žinios (puikūs įgūdžiai dirbant su Excel programa);
- Verslo procesų ir aplinkos išmanymas, gebėjimas adaptuotis prie dinamiškos verslo aplinkos pokyčių;
- Mokėjimas valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei rengti išvadas.
- MS Dynamics CRM išmanymas būtų privalumas