Mes ieškome kalbų ir IT specialistų, aptarnausiančių mūsų Skandinavijos klientus aukščiausiu lygiu. Jūsų pagrindinė užduotis bus analizuoti klientų IT
problemas telefonu arba per bylų registravimo sistemą. Jūs būsite atsakingas (-a) už kliento IT problemų išsprendimą skambučio metu arba už reikiamos
informacijos surinkimą bei persiuntimą aukštesnio lygio technikams. Jūs taip pat turėsite papildomų pareigų, galėsite lavinti savo IT problemų sprendimo
gebėjimus. Praktikoje tai pasireikš aiškinantis IT sistemų sugedimo priežastis, teorijoje – išsilaikant atitinkamus sertifikatus.
Reikalavimai
Išsilavinimas:
Geros arba puikios danų/anglų kalbos žinios
Pageidautina patirtis:
Klientų aptarnavimas
Bendros IT žinios
Klientų aptarnavimas telefonu
Windows XP ir 7
Microsoft Office ir Exchange
Active Directory
Citrix aplinkos
Asmeninės savybės ir gebėjimai:
Lankstumas ir inovatyvumas
Profesionalumas, mandagumas ir paslaugumas
Orientavimasis į tikslą
Komunikabilumas
Atsakingumas
Gebėjimas valdyti laiką
Gebėjimas vienu metu įsiklausyti į kito nuomonę ir matyti platesnį vaizdą
Savarankiškumas
Įmonė siūlo
Mes ieškome linksmų žmonių, turinčių fantastišką požiūrį į darbą mūsų tarptautiniame Klientų Aptarnavimo Centre.
Jūs būsite atsakingas (-a) už techninių IT paslaugų tiekimą 1000-iams klientų ir vartotojų visose IT srityse, įskaitant Active Directory, Exchange, Remote
Desktop ir Citrix aplinkas. Mes siūlome nuolatinius apmokymus reikiamose srityse ir dinamišką darbo atmosferą.
Gyvenimo aprašymus prašome siųsti el. paštu:
Thomas.Fredrik.Bergmann[eta]Atea.dk
Thomas Fredrik Bergmann
+370 65652064
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.