• Bendravimas tiek su esamais, tiek ir naujais užsienio klientais;
• Klientų poreikių analizė, pasiūlymų teikimas, produktų pristatymas ir konsultavimas;
• Pardavimo proceso valdymas, atsiskaitymų kontrolė;
• Derybų vedimas, sutarčių rengimas ir kt.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Ne mažesnė nei 2 – 3 metų pardavimų vystymo patirtis (pageidautina užsienio rinkose);
• Geri organizaciniai, B2B pardavimų įgūdžiai;
• Geras anglų kalbos mokėjimas (rusų kalbos mokėjimas stiprus privalumas);
• Aktyvumas, puikūs komunikaciniai gebėjimai, orientacija į tikslą;
• Gebėjimas efektyviai bendradarbiauti su partneriais, klientais bei komanda;
• Atsakingumas, komunikabilumas, strateginis mąstymas;
• Galimybė vykti į komandiruotes.
Įmonė siūlo
• Įdomų ir atsakingą darbą inovatyviai dirbančioje bei augančioje įmonėje;
• Konkurencingą atlygį ir priedus, darbui reikalingas priemones;
• Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 1200 - 1700 €.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (37) 32 0501.
Kontaktinis asmuo: Kristina.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.